FB

Ajánlat
Találatok

Peugeot M5 Center - Új márkakereskedés a Peugeot hálózatában

2013-10-29

2013. október 25-én új márkakereskedéssel, a Peugeot M5 Centerrel bővült a 28 márkakereskedésből és 39 márkaszervizből álló Peugeot magyarországi hálózata.

tovább a hírre

Bővülő szolgáltatások, vonzó ajánlatok a Porsche Hungaria márkáinak szervizeiben

2013-09-26

A piaci tendenciákhoz és az ügyféligényekhez igazodva újabb kedvezményszintet alakított ki a Porsche Hungaria a márkaszerviz hálózat ügyfelei részére. A korábban bevezetett, négy évesnél idősebb autókra vonatkozó, kedvezményes feltételeket biztosító SZERVIZ 4+ után még előnyösebb ajánlattal várják a márkakereskedések aGo! Service programban elérhető SZERVIZ 8+ keretében a 8 évnél idősebb gépjárművek tulajdonosait.

tovább a hírre

A világ legjobbjai között a magyar autószerelők

2013-04-08

Az autójavító szakmában egyre nagyobb szerepet kap a dolgozók képzése. A technikai újdonságok és a gépjárművek bonyolultsága megkövetelik a folyamatos oktatást. A márkaszervizek éves szinten akár több millió forintot is fordítnak munkatársaik képzésére, beosztástól függetlenül mindenkinek kötelező részt vennie a rendszeresen tartott tréningeken a gyári tudásbázis elsajátításának céljából. Az „Értünk hozzá” márkaszerviz kampányban részt vevő magyarországi autóimportőrök segítségével e területet jártuk körbe.

tovább a hírre

Élesedik a verseny az európai gépjárműszerviz piacon

2013-02-04

Jelentősen átalakult az autóipar szerviz és javítói piaca, amióta az Európai Uniós szabályozások kötelezték a gépjárműgyártókat, hogy tegyék publikussá a szerelési, diagnosztikai és alkatrész információkat. Ennek következtében ugyanis nőtt a független javítóműhelyek szerepe Európában, ezáltal pedig megkezdődött egy jelentős ár és szolgáltatásbeli harc e területen – derült ki a Boston Consulting Csoport kutatásából, amit az öreg kontinens öt országában végeztek el az ACEA megbízása alapján.

tovább a hírre

Borúlátás helyett rugalmasság jellemzi a márkaszervizeket

2012-12-10

A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete felmérést készített az „Értünk hozzá” kampányban résztvevő importőrök márkaszervizeinek vezetőivel. A kutatásból kiderült, hogy az elmúlt időszakban a korosodó gépjárműállomány miatt csökkenő forgalmon egyre szélesedő szolgáltatásokkal, illetve az idősebb autókra is kiterjedő rendkívül kedvező ajánlatokkal igyekeznek javítani.

tovább a hírre